اگر رئيس جمهور بوديد چكار مي كرديد؟(2)
 
POLICY
POLICY

اگر من رییس جمهور شدم در اولین سخنرانی خودم از صلح و گسترش روابط و دوستی با همه و محکوم کردن هر عملی که این هدف را مخدوش میکرد سخن میگفتم و بر خلاف آقای احمدی نژاد هرگز اولین سخنانم محکوم کردن کشوری بزرگتر و قدرتمند تر از خودم نبود.  

بسیار مشهود بود که اولین اشتباه آقای احمدی نژاد توهین به کشورهای غربی و در راس ان آمریکا بود که آن کشور را تروریست خواند و واقعه 11 سبتامبر را واقعه ای ساختگی نامید و همچنین بدون هیچ پروایی اسراییل را به نابودی تهدید کرد.  

بر هیچ کس پوشیده نیست که اسراییل یک رژیم جعلی و مهمترین تهدید برای منطقه و جهان هست ولی این واقعیت بر هیچ کس پوشیده نیست که اسراییل یکی از پیشرفته ترین رژیم های حکومتی جهان هست.از درآمد سرانه گرفته تا نرخ امید به زندگی و میزان باسوادی و سطح علم و اقتصاد.پس تهدید کردن چنین رژیمی به نابودی مثل تف سربالا هست و اصلا سخن منطقی و عاقلانه ای نیست.  

این بازی انرژی هسته ای و اینکه غربیون کشور ما را تهدیدی علیه صلح و امنیت جهانی میدانند همه و همه به خاطر این حرفهای نا عاقلانه است.این بازی ای بود که خود آقای احمدی نژاد شروع کرد.بازی ای که غربیون سالها منتظر شروع شدن آن و ضربه به پیکر کشور در حال رشدمان بودند. 

 کشور ما در دوران اصلاحات رشد بسیار فزاینده ای در تمام جهات داشت و به چهره ی واقعا تاثیر گذار در سطح جهان تبدیل شده بود و همین رشد فزاینده کشور و جایگاه بالای بدست آمده کشور توسط دولت اصلاحات باعث پشت گرمی کاذب آقای احمدی نژاد و زدن حرفهای نابخردانه شد .حرفهای نابخردانه ای که نتیجه  الآن آن ضربات عظیم  بر پیکر کشورمان هست 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 29 دی 1391برچسب:, :: 10:44
محمد حقيقي راد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید وبلاگ من سعي مي كنه كه حق بگه نه اينكه رياكارانه تملق كسي را بگويد
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

سلام وب خوبي داري ؟ در ضمن از قالب خوبي استفاده كردي اگر دوست داري يك سر بيا به وب ماهم بزن خوشحال ميشم زحمت كم ميكنم تا ديگ مزاحمتون نمي شوم







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 50719
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1